Hem > Fototriss > Fototriss Tema:Randigt

Fototriss Tema:Randigt

Min Dotter är med för att blir sååå söt på bild. Det kommer troligtvis att bli många bilder på henne 😀

Saknar lite tänk bakom bilderna mer än att de är randiga. Det kan vara för att livet just nu går i 110 knyck och jag hinner bara inte med.

Kommentera gärna bilderna, kritik är det bästa sättet att veta om man är på rätt väg.

Kategorier:Fototriss Etiketter:,
  1. 17 januari 2010 kl. 12:33

    Förstår att livet går fort, med barn i huset.
    Men fina klara bilder på randigt.
    Mmm en liten sötnos du har!

    • 17 januari 2010 kl. 13:34

      Tack för din kommentar 😀

  2. 17 januari 2010 kl. 14:27

    Jag tycker du får klart godkänt för din triss. I mittbilden får man ju tänka sig det randiga, men man förstår vad det är fråga om.

  3. 17 januari 2010 kl. 17:50

    Trissen är klart randig och roligt tolkad. Gillar mittenbilden med bokstäverna. Kul!
    /Bibbi

  4. 17 januari 2010 kl. 19:12

    Fina bilder på din fototriss ..den första .. den blir min favorit 🙂

    • 17 januari 2010 kl. 22:14

      Tackar, va kul att du gillar dem, det gör mig glad 😀

  5. Helena Kulle
    17 januari 2010 kl. 21:37

    Nawe, så söt din dotter är, jättefin bild på henne, vilka ögon 🙂
    Ha en fin söndag.
    /Helena

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar